dimecres, 13 de febrer del 2013

Dràcula



 El comte Dràcula abandona el seu castell de Transsilvània a fi  d'escampar el seu regne de terror per tot Londres.L'autor d'aquest conte s'anomena Bram Stoker (Dublín,1847-Londres,1912),que segueix amb fidelitat la història original de l'obra cabdal de la literatura de vampirs.
A mi m'agrada molt aquest conte perquè dona detalls misteriosos de por...i dona molta intriga, que és una de les coses que més m'agrada que tinga un  bon llibre. El que més m'agrada és una de les imatges i el diari que fa el  nostre protagonista sobre les coses estranyes que passen al castell.
 
Algun dels aspectes poden ser com... que el llibre no és molt gros,la lletra no és ni molt xicoteta ni molt gran i el vocabulari és fàcil d'entendre. Si voleu llegir un bon llibre, jo vos el recomane perquè conta una bona  història misteriosa, una història que no trobareu en cap altre lloc.  Ho dic jo, per una pròpia experiència.

                          Belén 1r ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada